Akademinio atsparumo beieškant: problemų sprendimai meno doktorantūros programoje
DOI:
https://doi.org/10.37522/aaav.109.2023.163Reikšminiai žodžiai:
į praktiką orientuotas tyrimas, meno doktorantūra, vadovavimas tyrimui, akademinė paradigmaSantrauka
Straipsnyje iš institucijos ir studentų perspektyvų pristatoma išsami ir gerai dokumentuota tarp doktorantūros studentų išplitusios problemos analizė.
Autoriai naudoja išsamią ir kruopščiai atrinktą naujausią literatūrą bei pateikia jų pačių atlikto kiekybinio tyrimo rezultatus. Aptariamas meno edukacijos Šveicarijoje atvejis atliepia ir daugelyje Europos šalių esančią situaciją. Autoriai pateikia tikslias problemų analizes ir vertingų įžvalgų apie iššūkius bei dilemas, taip pat siūlo naudingų sprendimų.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-08-14
Kaip cituoti
Minder, B., & Müller, P. (2023). Akademinio atsparumo beieškant: problemų sprendimai meno doktorantūros programoje. Acta Academiae Artium Vilnensis, (109), 124–148. https://doi.org/10.37522/aaav.109.2023.163
Numeris
Skyrius
Straipsniai