Akademinio atsparumo beieškant: problemų sprendimai meno doktorantūros programoje

Authors

  • Bettina Minder
  • Pablo Müller

DOI:

https://doi.org/10.37522/aaav.109.2023.163

Reikšminiai žodžiai:

į praktiką orientuotas tyrimas, meno doktorantūra, vadovavimas tyrimui, akademinė paradigma

Santrauka

Straipsnyje iš institucijos ir studentų perspektyvų pristatoma išsami ir gerai dokumentuota tarp doktorantūros studentų išplitusios problemos analizė.

Autoriai naudoja išsamią ir kruopščiai atrinktą naujausią literatūrą bei pateikia jų pačių atlikto kiekybinio tyrimo rezultatus. Aptariamas meno edukacijos Šveicarijoje atvejis atliepia ir daugelyje Europos šalių esančią situaciją. Autoriai pateikia tikslias problemų analizes ir vertingų įžvalgų apie iššūkius bei dilemas, taip pat siūlo naudingų sprendimų.

Autorių biografijos

Bettina Minder

Alborgo universiteto Industrinės produkcijos centre 2018 m. baigė doktorantūros studijas. Tyrimuose ji gilinasi į inovacijų vadybą, skaitmenines transformacijas ir spekuliatyvius fikcijos metodus.

Pablo Müller

yra asocijuotasis tyrėjas Liucernos meno ir dizaino mokykloje. Tyrinėja meną, ekonomiką, meno institucijas, meno kritiką, vizualiųjų menų saviorganizaciją, meninį tyrimą bei jo metodus. 2023 m. leidykla „Diaphanes“ išleis jo knygą „Unabhängig, prekär, professionell. Künstlerische Selbstorganisation in der Schweiz“ (kartu su Rachel Mader).

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-08-14

Kaip cituoti

Minder, B., & Müller, P. (2023). Akademinio atsparumo beieškant: problemų sprendimai meno doktorantūros programoje. Acta Academiae Artium Vilnensis, (109), 124–148. https://doi.org/10.37522/aaav.109.2023.163